Granita to bardzo orzeźwiający lodowy deser z Włoch, który powstał na Sycylii w XVI wieku. Pierwotnie przygotowywano go z zebranego z pobliskich gór śniegu, mieszając go z owocami i sokami. Dziś granita jest ogromnie popularna na całym świecie ze względu na swoją prostotę, różnorodność smaków i właściwości odświeżające, zwłaszcza podczas upałów. Aby rozpocząć sprzedawanie granity, należy mieć na uwadze parę ważnych rzeczy. Przede wszystkim niezbędne będzie zainwestowanie w dobry jakościowo granitor – czyli sprzęt potrzebny do produkcji samej granity. Warto poszukać modelu, jaki będzie pasował do potrzeb i skali planowanej działalności.
Następnie zadbać należy o niezbędne akcesoria, typu słomki, kubki, łyżeczki czy opakowania do granity. Wybór lokalizacji punktu sprzedaży ma również znaczenie, może to być stoisko w parku, na plaży lub przy ruchliwym chodniku, najlepiej tam gdzie jest duża ilość przechodniów. Alternatywnie rozważyć można sprzedawanie mobilnie z food trucka. Ważne jest stworzenie menu z wieloma różnymi smakami granity, łącząc w sobie klasyczne owocowe opcje z ciekawymi kombinacjami. Nie można zapomnieć o reklamie, można tu na przykład wykorzystać społecznościowe media do promocji biznesu i budowania pozytywnych relacji z klientami. Konieczne jest przestrzeganie wszystkich przepisów sanitarnych i otrzymanie niezbędnych pozwoleń. Rozpoczęcie sprzedawania granity może być świetnym pomysłem na całoroczny lub sezonowy biznes, oferujący przyjemność klientom i ciekawe zarobki właścicielowi.
+Tekst Sponsorowany+